Winkel Coordinator2021-08-17T09:47:55+00:00

Winkel coordinator bij Bakkertje Bol

Kom jij ons jonge managementteam versterken bij Bakkertje Bol?
Binnenkort openen wij meerdere nieuwe bakkerswinkels in diverse binnensteden van Nederland. Wij zijn een dynamische take-away formule die flink aan het uitbreiden is. Met de centrale bakkerij en onze bakkerswinkels samen staan wij voor snelheid, gemak, ambacht en kwaliteit. Wij verkopen heerlijke verse belegde broodjes. Ambachtelijk banket en verse sappen en koffie! Kijk even voor een impressie op www.bakkertjebol.nl

We zijn op zoek naar jou als winkel coördinator binnen het team.

Omdat we enorm groeien is het zeer belangrijk dat de eigenaar van de winkelformule een rechterhand heeft die de winkels operationeel kan aansturen, begeleiden en praktisch kan ondersteunen. Omdat het een nieuwe functie betreft binnen de formule, heb je de mogelijkheid om in de functie te kunnen groeien en hier zelf in samenspraak met het management een invulling aan kan geven.

Wat houdt het werk in?

Als winkel coördinator begeleid jij de eigen filialen van Bakkertje Bol en mogelijk ondersteun je ook de franchisewinkels. Bakkertje Bol heeft op dit moment vier winkels, maar zal 2021 groeien naar zeven en verwacht medio 2022 op in totaal tien winkels uit te komen. De functie winkel coördinator groeit van praktisch ondersteunen door in de winkel mee te werken, naar het begeleiden van de teamleden.

Begeleiding bestaat o.a. uit erop toe zien dat:

  • De productiviteit optimaal blijft in de winkels
  • Een kwantitatieve en kwalitatieve bezetting gewaarborgd blijft
  • De uitgangspunt van de uitstraling van de formule blijft kloppen
  • De kwaliteit van het assortiment voldoet aan gestelde eisen (HACCP)
  • Sfeer in de winkels optimaal is en zeer gastgericht
  • Er in de winkels efficiënt en effectief wordt gewerkt
  • Coachen van de teams en stimuleren meer uit de klant te halen
  • Promotionele acties optimaal worden benut in de winkels
  • 1e aanspreekpunt bij calamiteiten en deze zelfstandig oplost
  • Proactief in het aandragen van ideeën en bieden van oplossingen

Wat verwachten wij van jou?

  • Je deze functie als een ondernemende uitdaging ziet en een kans om te groeien
  • Je hebt ruime ervaring in leiding geven in de foodbranche en/of horeca.
  • Je werkt fulltime en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Je bent een People manager en weet alle teamleden te stimuleren
  • Je bent bereid mee te draaien in de winkels om gaten in het rooster op te vangen
  • Je bent bereid te reizen door heel Nederland.
  • Je bent stressbestendig en oplossingsgericht
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, je bent niet schuw van fysiek werk, maar een echte doorzetter
  • Je hebt een scherp oog voor kwaliteit en details
  • Je weet hoe je cijfers kan interpreteren en vertalen naar omzetkansen
  • Je zorgt voor een veilige en hygiënische werkomgeving en begrijpt het belang daarvan

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Standplaats is Eindhoven
  • Goed salaris dat afhankelijk is van je werkervaring
  • Aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals een laptop en op termijn een auto
  • Gedegen opleiding door begeleiding in theorie en praktijk
  • Uitdagende functie en zelfstandigheid
  • Vakantiegeld
  • Pensioenopbouw
  • Flexibele werkuren
  • Leuke extra’s vanuit de formule
Solliciteer direct